Kritikák
"Az opera leghálásabb szerepében, a házasságközvetítő Kecaléban Cseh Antal lépett fel. Basszusa erőteljesen, fényesen csengett, ahol kellett, igen gyorsan tudta hadarni a szöveget, és a figurát is karakterisztikusan, mulatságosan formálta meg."
(Smetana: Az eladott menyasszony; Kertész Iván, Új zenei újság, 2008. június)
"Már színpadra lépésekor is meggyőző volt, erőteljes baritonjával és vonzó megjelenésével gyorsan felhívta magára a figyelmet...Raimbaud áriájában is remekül helyt állt. Vastaps volt a jutalma, méltán."
(Rossini: Ory grófja; Operaportál, 2010. április)
"...a Kreont éneklő Cseh Antal...érces basszbaritonjával és erőteljes fellépésével Oedipus méltó ellenpólusává vált."
(Sztravinszkij: Oedipusz király; Operaportál, 2010. január)
"...a Biberachot játszó...Cseh Antal a játszó személyek között szinte egyedüliként nem csupán gondolt valamit szerepéről, de azt képes volt meg is mutatni."
(Erkel: Bánk bán; Jászay Tamás, Revizor, 2008. július)
"Cseh Antal...kiválóan hozza a felelőtlen, olykor lenézendő, olykor félelmetes, de semmiképpen sem démonikus alakot...emellett hangja jól illik a basszbariton fekvésű szólamhoz."
(Erkel: Bánk bán; Bóka Gábor, Opera-Világ, 2008. október)